מסלול בדיקה מיני ליין לרכבים פרטיים ומשא קל.

מסלול בדיקה מיני ליין לרכבים פרטיים ומשא קל.
View Full-Size Image

חשמל: תלת פאזי
קוטר רולר: 205 מ"מ
אורך רולר: 700 מ"מ
מהירות בדיקה: 5.2 קמ"ש
מנועים: 2 מנועים 3.7
עומס מותר: 3.5 טון בלמים 2 טון בולמי זעזועים
משקל מותר למעבר ע"ג המכשיר: 4 טון לסרן
טווח מדידה בלמים: 0-7.5 ק"נ
טווח מדידת אחיזת כביש: 0-100%
טווח מדידת סטיה: -+ 20

עמדת "מיני ליין" בודקת בעזרת שלוש עמדות  את מערכות הבטיחות של הרכב:
1.) כיוון גלגלים.
2.)אחיזת כביש.
3.)יעילות הבלימה.


שליטה מלאה בעברית-כל מסכי העבודה והתדפיסים.
התאמה אישית של תרגום ותמונות ותדפיסים לפי צרכי המוסך/ מכון.
עמדה זו שולטת בחיבור לרשת בכל מרכיבי מסלול הבדיקה:
אורות,גזים,פרונט ועוד.
משך הבדיקה: 2-5 דקות לבדיקה מלאה של שני סרני הרכב.
מרכיבים:
פלטת שפור - פלטה למדידת סטיית הרכב בערך של מטר סטייה לקילומטר נסיעה

הפלטה מגולוונת ומתאימה לעבודה מאומצת.


טווח מדידה - + 20 מטר לקילומטר
מדידה בעזרת פוטנציומטר בעל דיוק מרבי:

תצוגת המ"מ למטר או מטר לקילומטר.
ניתן לקבוע את הטווח התקין או לא תקין לפי ההוראות משרד התחבורה.

מערכת לבדיקת אחיזת כביש:

מכלולי המערכת מגולוונים ומתאימים לעבודה מאומצת.
הבדיקה מתבצעת ע"פ פרוטוקול EUSAMA – תוצאות באחוזי יעילות
תצוגה ברורה של הפרשי אחיזת כביש בין צד שמאל לימין

תצוגה תלת ממדית בבדיקה ובתדפיס.


ניתן לקבוע את הטווח התקין לפי דרישת משרד התחבורה.
משקל מקסימלי לציר: 2 טון.
תצוגת חוסר איזון מערכות מטלים.
שמירת רכבים שנמדדו להשוואה ע"ג גרף אחד מול רכבים חדשים .

מערכת בדיקת בלמים:


כל מכלולי המערכת מגולוונים, ציפוי אפוקסי לרולרים:


תצוגה תלת מימדית בבדיקה ובתדפיס.
קוטר הרולרים 205 מ"מ מצופים תערובת אפוקסי ייחודית שלא פוגעת בצמיגים.
זיהוי אוטומטי של רכבי 4X4 קבוע:

אין צורך להגדיר למכשיר בדיקה של רכב 4x4 קבוע, המכשיר מזהה אוטומטית את התנגדות תיבת ההעברה של הרכב ועובר אוטומטית לבדיקה של כל אופן בנפרד, בו זמנית מסובב המכשיר את האופן השני בכיוון הנגדי ומונע העברת כוח לסרן השני.

 

 


תוכנת בדיקה מיוחדת לבלמי חניה אלקטרונים:

בלימת הרולרים (אלקטרומגנטית) על מנת לעזור ביציאה מהבדיקה.
אין צורך לסובב את גלגלי הרכב ע"ג הרולרים עד ליציאה (קפיצה) ממסלול הבדיקה, בכל מצב בו המערכת אינה מודדת, הרולרים נעולים ומאפשרים יציאה קלה ממסלול הבדיקה.
משקל מקסימלי לציר:3.5 טון.
בדיקות:
1.) יעילות בלימה כוללת – ע"י שקילת הרכב.
2.) כוחות בלימה קילו ניוטון- תצוגה והדפסה באדום או ירוק.
3.) אפשרות לקביעת הטווח התקין לפי התקינה.
4.) בדיקת אובליות צלחות הבילום.
5.) בדיקת בלם היד.
התוצאה מוצגת בתרשים טכני ,תרשים גרפי או בגרף השוואתי לנתוני רכב חדש:


.• המערכת עובדת כעמדה עצמאית לבדיקות, בעלת אפשרות חיבור לכל רשת מחשבים ושליטה מרחוק על כרטיסי הלקוח.
• המערכת עובדת תחת מערכת עבודה WINDOWS XP PRO וניתנת לחיבור למכשיר בדיקת אורות, מכשירי בדיקת גזים ומכשירים נוספים.
• בזמן העבודה ניתן לעבוד בשיטה ידנית לפי שלבים או בשיטה "סופר-אוטומטית" אשר מבצעת את כל הבדיקות ללא התערבות המפעיל.
• כל השליטה על המערכת ניתנת לביצוע מתוך תא הנהג בעזרת השלט האלחוטי.

• מסלול הבדיקה מסופק  עם עמדת מחשב בעלת מסך 19" וכן עם מסך אנלוגי גדול להצגת הנתונים למפעיל בזמן העבודה (מוצג בתמונה).
• תוכנה בעברית.
• תיבת המחשב של המכשיר ניידת לנוחות המפעיל.

התקנת המערכת מתבצעת ע"י מסגרות מגולוונות מדויקות:


תוספות אופציונליות:
לוח תצוגה אנאלוגי:


כיסוים לרולרים:


ליפט פניאומטי להרמת הרכב אחרי בדיקה:


חיישן למדידת הכוח המופעל על דוושת הבילם:


למה טסט ליין של בייסברט?

הפעלה פשוטה ומהירה בעברית.
רק ללחוץ עם העכבר על המתקן הרצוי או לסמן את כולם והמערכת מוכנה לעבודה:

תצוגה ותדפיס תלת מימדים להצגה או להדפסה ללקוח.


מצב עבודה אוטומטי (בדיקה,שמירת נתונים והדפסה) ללא מגע במחשב.

זיהוי אוטומטי לרכבי 4X4 קבוע (אין סיכוי לפגוע במרכבי הרכב הנבדק).

הצגת תוצאות הבדיקה בצבע אדום או ירוק מול הטווח התקין.


השוואה בין רכב נבדק לרכב חדש ע"ג גרף:

כל אחת מעמדות העבודה (בלמים ובולמי זעזועים) מאובזרת במחשב תעשייתי, כל התקשורת בין הכלים מבוצעת בכבל שני גידים!

תוכנה מתקדמת בעברית למעקב אחר לקוחות וציי רכב.
מסך בדיקות ויזואליות להדפסה עם הבדיקות:
אפשרות שליחת דו"חות במייל.


חיבור לרשת של המערכת, מאפשרת שליטה מכל מחשב או עמדה על מכשיר המדידה ותוצאות הרכבים:




קישור לאתר היצרן באנגלית

קישור לאתר היצרן בעברית







חזרה למעלה